فروش سرور اچ پی و فروش سرور S U P E R M I C R O و راه اندازی مرکز داده و مجازی سازی
سایت تخصصی راه اندازی سرور های مجازی ، کلاسترینگ و گرید
درباره سایت


مرکز فروش سرور های Supermicro و سرورهای HP
آخرین مطالب
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:انگور, :: 12:52 :: نويسنده : علیرضا مردانی

انگور

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:شناخت زنان, :: 12:47 :: نويسنده : علیرضا مردانی

شناخت زنان

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:گل قرمز, :: 12:43 :: نويسنده : علیرضا مردانی

گل پر پر

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:گل آبی, :: 12:38 :: نويسنده : علیرضا مردانی

گل

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:علی صادقی, :: 12:33 :: نويسنده : علیرضا مردانی

ali sadeghi

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:سیب سرخ, :: 12:23 :: نويسنده : علیرضا مردانی

سیب سرخ

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:حافظ قرآن, :: 12:17 :: نويسنده : علیرضا مردانی

eدخرتی که قران میخوان

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:کلا قرمزی 2 ,redhad new 92, :: 12:12 :: نويسنده : علیرضا مردانی

راهکارهایی برای نجات گوشی خیس

حتما برای خیلی از شما پیش آمده که گوشی خود را گم کنید، از شما بدزدند، از دستتان به زمین بیفتد یا هر اتفاق ناگوار دیگری پیش آید. برای همه این مشکلات راه چاره‌ای هست که خودتان خوب می‌دانید. شاید از دوستان شنیده باشید یا برای خود شما اتفاق افتاده باشد که گوشی داخل دستشویی، لیوان آب یا چای افتاده است.اگر گوشی شما به طور اتفاقی به یکی از هزاران شیوه ممکن خیس شد، تنها باید ۵ راهکار ساده را انجام دهید تا آن را از خراب شدن نجات دهید.

 

به گزارش ایسنا، اگر گوشی شما به هر دلیل خیس شد؛ ممکن است کاملا امری بدیهی باشد، اما هر چقدر سریع‌تر بتوانید گوشی خود را از منبع رطوبت دور کنید احتمال خراب شدن آن کمتر می‌شود.

 

وقتی گوشی شما از خطر دور شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت و هر تجهیزات دیگری که قابل برداشتن است، از گوشی جدا کنید. اگر باتری گوشی شما جدا می‌شود، آن را هم درآورید. با این کار از شوک الکتریکی جلوگیری می‌کنید.

 

گوشی و همه قطعات آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید. تا جایی که ممکن است از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا ممکن است در شکاف‌های گوشی گیر کند و جلوی کار کردن آن را بگیرد. از سشوار استفاده نکنید، چون ممکن است آب را بیشتر به داخل گوشی فرو ببرد.

 

گوشی را یک شبانه روز در جایی گرم و خشک قرار دهید (مثلا نزدیک رادیاتور یا بخاری) یا آن را در یک کیسه برنج بگذارید یا دور آن حوله‌ای بپیچید تا رطوبت اضافی آن جذب شود.

 

وقتی همه این کارها را انجام دادید و گوشی شما خشک شد، اجزای گوشی را داخل آن قرار داده و امتحان کنید. اگر روشن شد، می‌توانید با آن کار کنید! یادتان باشد اگر گوشی شما دوباره کار کرد، اطمینان حاصل کنید که از تمام اطلاعاتی که نیاز دارید و می‌خواهید نگه دارید نسخه پشتیبان یا بک‌آپ تهیه کنید.

 

 

مزاياي شبكه "بك‌بون" و تكنولوژي جديد مخابرات تهران

مزاياي شبكه "بك‌بون" و تكنولوژي جديد مخابرات تهران

افزايش كاربران سرويس‌هاي ديتا و اينترنت و رشد پهناي باند مورد نياز، ورود اپراتورهاي جديد موبايل با شبكه core بر مبناي IP، تقاضاي پهناي باند از طرف اپراتورهاي ارائه خدمات، شركت مخابرات تهران را بر آن داشت كه به سمت شبكه "بك‌بون" قوي و تكنولوژي جديد حركت كند.

 

 

ابراهيم يافتيان - قائم مقام شركت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اعلام كرد:‌ از ضرورت‌هاي شبكه بك‌بون انتقال نوين، انعطاف‌پذيري، مقرون به صرفه بودن، پهناي باند بسيار بالا و قابليت ارائه سرويس‌هاي IPمحور به صورت غالب و همچنين سرويس‌هاي سنتي TDM است.

 

وي افزود: براساس مطالعات انجام شده روند تكاملي در شبكه انتقال به كارگيري تكنولوژي OTN است و اين شبكه منافاتي با شبكه‌هاي NG-SDH و مترواترنت نداشته و به عنوان لايه زيرساخت در خدمت اين شبكه‌ها است.

 

يافتيان ادامه داد: علاوه براين كاربردهايي نظير GPON كه نيازي به پردازش در لايه سه ندارد و باعث افزايش روترهاي شبكه مترواترنت مي‌شوند و يا ترافيك متقاضيان خاصي كه تمايلي به استفاده از مدياي اشتراكي را ندارند به راحتي توسط شبكه OTN و با ظرفيت بسيار بالا پشتيباني مي‌شوند.

 

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران در توضيح اين شبكه‌ها بيان كرد: شبكه OTN امكان ارائه طول موج به ظرفيت‌هاي مختلف را فراهم مي‌كند همچنين با به كارگيري تكنولوژي WDM از پهناي باند فيبر نوري به صورت موثر استفاده مي‌كند.

 

يافتيان بيان كرد:‌ در حال حاضر تجهيزات با ظرفيت Tb/s 3.2 و Tb/s 6.4 توسط سازندگان قابل ارائه است. WDM در ابتدا به صورت يك سيستم انتقال نقطه به نقطه مطرح بوده اما با پيشرفت تكنولوژي در سال‌هاي اخير امكان شبكه كردن آن با به كارگيري فن‌آوري‌هاي جديد از جمله كراس كانكت نوري / الكتريكي و add/drop ‌ ميسر شده است.

 

وي تصريح كرد: در شبكه OTN قابليت مديريت متمركز شبكه امكان ايجاد سرويس و كوتاه‌ترين زمان ممكن را فراهم مي‌كند. همچنين از نظر پروتكشن نيز OTN با مشخصه‌هايي از جمله پشتيباني از ترافيك IP، پهناي باند ترابيتي، اتصال لينك مطمئن، مديريت و كنترل يكپارچه و كيفيت سرويس مطلوب مولفه‌هاي يك شبكه زيرساخت مطمئن را به بهترين شكل ارائه مي كند.

 

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران در پايان گفت: براساس قابليت‌هاي اين سيستم در فاز اول پروژه به صورت پايلوت با نصب تجهيزات در شش مركز مخابراتي تهران ارائه شده است و به دنبال آن با توجه به اجراي طرح‌هاي هم كدي و توسعه شبكه و نصب تجهيزات در 23 مركز ديگر يك بستر پرظرفيت انتقال براي تامين لينك‌هاي مورد نياز فراهم شده است.

 

 

آموزش کرک کردن Internet Download Manager بصورت همیشگی


اگر از نرم افزار Idm استفاده می کنید شاید برخی مواقع مانند آپدیت نرم افزار به اخطار ها و ارور هایی برخورد کرده باشید که نرم افزار اجازه ورود به شما ندهد
در این مقاله یاد می گیریم که چطور این ارور ها را برطرف کنیم
 



ادامه مطلب ...

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 731
بازدید کل : 40046
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم