توحيد
فروش سرور اچ پی و فروش سرور S U P E R M I C R O و راه اندازی مرکز داده و مجازی سازی
سایت تخصصی راه اندازی سرور های مجازی ، کلاسترینگ و گرید
درباره سایت


مرکز فروش سرور های Supermicro و سرورهای HP
آخرین مطالب
دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:توحيد, :: 11:39 :: نويسنده : علیرضا مردانی

توحيد:
خدايا من در کلبه حقيرانه خود کسي را دارم که تو در ارش کبريايي خود نداري من چون تويي را دارم  وتو چون خود نداري



اگر تنهاترين تنهايان شوم باز خدا هست.او جانشين همه نداشتن هاست.نفرين و آفرين ها بي ثمر است.اگر تمامي خلق گرگ هاي هار شوند و از آسمان هول و کينه بر سرم بارد تو تنهاي مهربان و جاويد و آسيب ناپذير من هستي.اي پناهگاه ابدي ! تو ميتواني جانشين همه بي پناهي ها شوي.

 



 
 



 





حال خراب مرا تنها تو میدانی اما خرابترش میکنی....و سیگارم بیخبر از حال من به پایم میسوزد....حالا تو دوست منی یا این غریب بی جان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 736
بازدید کل : 40051
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1