فروش سرور اچ پی و فروش سرور S U P E R M I C R O و راه اندازی مرکز داده و مجازی سازی
سایت تخصصی راه اندازی سرور های مجازی ، کلاسترینگ و گرید
درباره سایت


مرکز فروش سرور های Supermicro و سرورهای HP
آخرین مطالب

در حالی که ژنرال الکساندر (مدیر آژانس امنیت ملی) در کنفرانس هکرهای کلاه سیاه Blackhat در لاس وگاس سخنرانی می کرد، افشاگری جدید در مورد برنامه ای خطرناک تر از پریسم بنام XKeyscore آبروی وی را برد.

برنامه "ایکس کی اسکور" تقریبا هر چیزی روی اینترنت را جمع آوری می کند و به طرز گسترده ای نه فقط تروریستها، بلکه تمام کاربران بی گناه اینترنت را مورد هدف عملیاتی خود قرار می دهد.

این برنامه فوق سری را اسنودن از روی پرزنتیشنی که متعلق به سال 2008 است، در اختیار گاردین قرار داده است.

جستجو داخل ایمیل کاربران از جمله در سایتهای گوگل، یاهو، اپل، فیس بوک و AOL جزیی از "ایکس کی اسکور" بوده و هر گونه چت و VOIP روی اینترنت و نیز هیستوری مرورگرهای کاربران را نیز شامل می شود.

به گفته کارشناسان در آژانس امنیتی ملی این وسیع ترین و گسترده ترین سیستم جاسوسی روی اینترنت است که تاکنون ساخته شده است.

یکی از ویژگی های دیگر این برنامه جاسوسی که از پریسم متمایز می شود، داده کاوی حین نقل و انتقال دیتا است که بسیار هوشمندانه انجام شده و از روی فیبر نوری و یا خطوط متعلق به کمپانی های مخابراتی صورت می گیرد.

"ایکس کی اسکور" نام، آدرس ایمیل، آی پی و مشخصات فردی را نیز به دقت جستجو می کند و با زوم کردن روی یک کاربر، میزان صحت مشخصات فردی اش با آنچه روی سایتهای شبکه اجتماعی است مطابقت داده می شود.

این برنامه همچنین "گروه خطرناک" را تعریف کرده که شامل کاربرانی است که قصد انجام کار به خصوصی روی اینترنت را دارند تا ردیابی شوند.

یک ویژگی بسیار مهم اینکه اگر کاربر از روی وی پی ان یا پراکسی موقعیت مکانی خود را مخفی کرده باشد، از طریق "ایکس کی اسکور" به دقت مکان زندگی اش شناسایی می شود که این بدان معناست که دیتای رمز گذاری شده به راحتی خوانده می شود.

اگر کاربری روی گوگل ارث ایمیل و نام خود را ثبت کرده باشد، هر نقطه ای که برود و حرکت کند، از طریق ایکس کی اسکور ردیابی مکانی می شود.

با ایکس کی اسکور می توان در یک کشور خاص، وارد کامپیوتر فردی خاص شد و اطلاعات آن را برداشت کرده و تجزیه و تحلیل کرد.

My Documents کاربران، ایمیل های ارسال شده از و به CC، BCC و لیست Contact US و لیست سایتهای ملاقات شده از دیگر ویژگی های برنامه جاسوسی XKeyScore است.

ابزاری که ایمیل ها را در ایکس کی اسکور می خواند به نوشته اسلایدهایی که می بینید، موسوم به DNI است که تماما اطلاعات روی فیس بوک را نیز خوانده و ضبط می کند. این دیتا Flag شده (با پرچم نشانه گذاری شده) و حرکت در دیتابیس را به صورت Table خاص نشان خواهد داد.

در زمان نمایش پرزنتیشن مذکور، آژانس امنیت ملی روزانه 20 ترابایت اطلاعات را دریافت کرده و آنالیز می کرده و در یک ماه 41 میلیارد رکورد جمع آوری کرده است.

به گفته مقامات آژانس امنیت ملی تا قبل از 2008 حدود 300 تروریست از طریق این برنامه بازداشت شدند.+

مزاياي خريد از ما:
1 - گارانتي معتبر
2.مشاوره تخصصي رايگان
3.پشتيباني فني
4.نصب و راه اندازي توسط کارشناسان فني اين شرکت
5.موجودي محصولات در ايران
6.وارد کردن محصول انتخابي شمادر کوتاه ترين فاصله زماني چنانچه در بازار ايران موجود نباشد
7.تسهيلات ويژه در پرداخت
8.موجود بودن کليه کالاهاي مورد نياز شما و امکان خريد کليه محصولات از يک محل

دفتر مرکزي و خدمات پس از فروش: 
 آدرس : تهران خیابان مطهری –نرسیده به خیابان شهید علی اکبری- پلاک 147 طبقه دوم

 

کارشناس فنی و فروش : علیرضا مردانی  تلفن:  09384535005        یاهو : 

کارشناس فنی و فروش : مینا کاظمی        تلفن: 09386291511        یاهو :  Kazemi_awi@yahoo.com


ايميل:alireza.mardany@gmail.com

ایمیل: Kazemi@awi-co.com
فروش سرورهاي hp و  سرور هاس supermicro به شرط اورجينال بودن و با قيمت رقابتي
کليه ي محصولات يکسال گارانتي تعويض واقعي به همراه پنج سال خدمات پس از فروش
فروش تجهيزات شبکه سيسکو به شرط اورجينال بودن

 

 


  تماس با ما

 

 


 آدرس : تهران خیابان مطهری –نرسیده به خیابان شهید علی اکبری- پلاک 147 - طبقه دوم

شماره های تماس : 88534684 – 88534685  - 88742570 - 88731776

بخش فروش: داخلی 104 و 105 

بخش فنی :  داخلی 123 و 124

تماس با ما

   

 

 

نفوذ دولتها به دیتای کاربران از طریق فناوری های نوین پس از افشاگری های اسنودن موضوع داغ محافل تکنولوژیکی بوده و اینک میکروفون دستگاههای مجهز به سیستم عامل آندروید، سوژه جدید سازمانهای جاسوسی شده است.

 در خبر منتشره از سوی وال استریت به نقل از یکی از مقامات سابق امریکایی سیستم شنود از طریق گوشی هوشمندو تبلت توسط اف بی آی، توضیح داده شده است.

 در این خبر راههای جمع آوری اطلاعات از طریق اف بی آی در فضای سایبر توضیح داده شده که اسناد و مدارک عرضه شده در برخی دادگاه ها بر این داستان صحه می گذارد.

 بر این اساس استفاده از برنامه های موسوم به spyware و نرم افزارهای مشابه با حکم دادگاه در حال افزایش بی سابقه است. البته افزایش ازدیاد پذیرش فناوری توسط سازمانهای اطلاعاتی، امری طبیعی است و جاسوسی رنج وسیعی از متد های جدید را شامل می شود و روشهای سنتی جاسوسی از پی سی و موبایل را (مانند ارسال ایمیل و لینک های زهرآلود) نیز در کنار خود دارد.

 مقام سابق امریکایی در مصاحبه با وال استریت می گوید ابزار آندرویدی را می توان از طریق میکروفون طوری تعریف کرد که از راه دور مکالمات تلفنی و یا مکالمات حضوری مظنون را ضبط کردهو یا هم زمان شنید. در واقع میکروفون روی این دستگاه ها فعال شده بدون اینکه کاربر بفهمد و هر آنچه در حول و حوش کاربر به صورت صوتی (صحبت و مکالمه حضوری) رخ می دهد را جاسوسی می کند. بدین ترتیب اف بی آی از طریق تلفن های آندرویدی می تواند به اصطلاح مظنونان را تحت تعقیب قرار دهد. این مقام آگاه می گوید بیش از یک دهه است که اف بی آی روی جاسوسی از طریق میکروفون تلفن همراه کار می کند.

 

به گفته این مقام این فناوری برای مبارزه با تروریست، جنایات سازمان یافته و مبارزه با پورنوگرافی تعریف شده و البته در مبارزه با هکرها نیز از آن استفاده می شود در حالی که برخی هکرها در ساخت این پروژه دست داشته اند.

از سال 2005 بدین سو اف بی آی از Web Bugs برای جمع آوری آدرس اینترنتی و برنامه های نصب شده روی کامپیوترها استفاده می کند. همچنین هکرها را استخدام کرده و هم برنامه های خود را توسعه می دهد و هم آنها را مامور خرید برنامه های لازم برای جاسوسی می کند و وقتی متد معمولی در یک عملیات جواب ندهد، بلافاصله روی متد جدید سوئیچ می کند.

هفته پیش اف بی آی به طور تلویحی تاکید کرد که برای 35 هزار نیروی خود گلکسی سامسونگ مجهز به آندروید می خرد و قطعا اف بی آی می داند که آندروید امن نیست اما با این حال قصد خرید این دستگاه را برای نیروهای خود دارد. بنابراین می تواند بدون اینکه کاربر بداند از طریق آندروید، وی را از راه دور کنترل کند.

نمونه ای از جاسوسی از کاربران توسط اف بی آی

نمونه ای از جاسوسی از کاربران توسط اف بی آی

 

 27 جولای 1993 بود که ویندوز ان تی Windows NT به صورت 32 بیتی، در دو نسخه معمولی یا همان ایستگاه کاری و سرور (Workstation, Advanced Server) ‌مایکروسافت عرضه شد.nt server

دلیل ایجاد این سیستم عامل (New Technology بنا به روایتی) از سوی مایکروسافت طراحی سیستمی مبتنی بر زبان برنامه نویسی بالا و چند کاربره بودن مشابه یونیکس بود که به عنوان مکملی برای کاربران ویندوز بر مبنای داس DOS توسعه یافت.(نسخه داسی ویندوز شناخته شد)

 ویندوز 3.1 پایه این سیستم عامل شد و بعدها سیستم عامل هایی مانند ویندوز هوم سرور، ویستا، سرور 2003، ویندوز 2000، ایکس پی، ویندوز 7 ، سرور 2008 ، سرور 2012، ویندوز 8، ویندوز فون 8، بر اساس ان تی ساخته شد.

ویندوز ان تی 3.1 که اولین نسخه عرضه شده بود روی دستگاهی با 386 مگاهرتز، با 12 مگ رم و 90 مگابایت هارد قابل نصب شدن بود و حالاویندوز 8 یک گیگاهرتز سرعت، 1 گیگ رم و 16 گیگ فضای حافظه نیاز دارد

 

کرنل Kernel هسته اصلی سیستم عامل ان تی است که به صورت توزیعی dispatcher‌ و نه زمان بندی شده scheduler تعریف شده است.

ویندوز 8 تحت نام فنی ویندوز ان تی 6.2 ساخت 9200 {NT 6.2 (Build 9200)} آخرین نسخه موجود است که در اکتبر 2012 راهی بازار شد. همچنین ویندوز سرور 2012 نیز تحت ویندوز ان تی 6.2 در 4 سپتامبر 2012 راهی بازار شد. ویندوز 8.1 نیز تحت نسخه ویندوز ان تی 6.3 و ساخت 9431 در 26 ژوئن 2013 برای توسعه دهندگان عرضه شده است تا به زودی رسما وارد بازار سیستم عامل ها شود.

 

کتاب شو استاپر در زمینه توسعه ویندوز ان تی (و اینکه ان تی را پدر ایکس باکس وان می خواند) می تواند برای مطالعه مناسب باشد. 

 

 


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 730
بازدید کل : 40045
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم