فروش سرور اچ پی و فروش سرور S U P E R M I C R O و راه اندازی مرکز داده و مجازی سازی
سایت تخصصی راه اندازی سرور های مجازی ، کلاسترینگ و گرید
درباره سایت


مرکز فروش سرور های Supermicro و سرورهای HP
آخرین مطالب

 

همشهری آنلاین: اریک اشمیت به عنوان رئیس شرکت گوگل به سروکار داشتن با فناوری‌های بسیار پیچیده عادت دارد، از این رو عجیب نیست که در زمان مواجه با نمونه‌های بسیار ابتدایی، بهت‌زده شود.
از این رو زمانی که اشمیت طی سفرش به کره شمالی از کتابخانه دانشگاهی بازدید کرد، با دیدن رایانه‌هایی بسیار قدیمی در این کتابخانه از حرکت بازمانده و ترجیح داد از این تجهیزات سالخورده عکاسی کند. وی در بازدید از کتابخانه دانشگاه کیم ایل سونگ در پیونگ‌یانگ دانشجویانی را دید که درحال گشت و گذار در اینترنت بودند و حتی از موتور جستجوی گوگل نیز استفاده می‌کردند.



ادامه مطلب ...

نیویورک تایمز طی گزارشی در مورد حملات سایبری اخیر به بانک های آمریکا نوشت: هکرها بانک های آمریکایی را یکی پس از دیگری هدف قرار می دهند. از آنجایی که تا پیش از این انجام چنین حملاتی سابقه نداشته، تعدادی از سایت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک کند شده و یا با اختلالاتی مواجه شده اند.
این گزارش افزود: به اعتقاد کارشناسان امنیت شبکه، هکرها به جای سازماندهی کاربران به صورت تک تک، شبکه ای از کامپیوتر ها را از طریق دیتا سنترها سازماندهی می کنند و به یکباره تعداد زیادی از کاربران عادی را به یک غول بی شاخ و دم برای حمله به سایت های اینترنتی بانک های آمریکایی تبدیل می کنند.
این گزارش در ادامه نوشت: مهارت مورد نیاز برای سازماندهی چنین حملاتی، مقامات آمریکایی را به این نتیجه رسانده که این حملات کار ایرانی هاست که به تلافی تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه این کشور در حال انجام است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:43 :: نويسنده : علیرضا مردانی

به گزارش(ایسنا)، تا چند ماه پیش آخرین اظهارات مقامات وزارت ارتباطات بر این تاکید داشت که فاز اول شبکه ملی اطلاعات طبق برنامه تا پایان شهریور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و با راه‌اندازی این شبکه تمام حملات سایبری درگاه‌های کشور مهار خواهند شد.
وزیر پیشین ارتباطات در گفت‌وگوی خود با ایسنا گفته بود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این شبکه از پایان شهریورماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود و یکی از مسائلی که در ارتباط با عملیاتی شدن این فاز می‌توان مورد توجه قرار داد بحث ایجاد پورتال یا سایت این شبکه است که اطلاعات کامل درباره خدمات و ویژگی‌های این شبکه را به کاربران ارائه می‌کند.



ادامه مطلب ...

نتقال اطلاعات با سرعت 10گیگابایت بر ثانیه با USB 3.0


 

گروه پروموتر از نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک 2013 که امروز سه شنبه در لاس وگاس افتتاح می شود، استفاده کرده تا ارتقای یو اس بی 3.0 را از 5 گیگابایت در ثانیه به 10 گیگابایت در ثانیه اعلام کند.
گذرگاه یو اس بی در نسخه سوم از سرعت 5 گیگابایت در هر ثانیه به 10 گیگابایت در هر ثانیه افزایش می یابد و این سرعت به واسطه رابطهای ارتقا یافته یو اس بی و کابلهایی فراهم می شوند که با دستگاه های نسخه 2 و 3 یو اس بی سازگار است.
 
سرعت انتقال اطلاعات 10 گیگابایت در هر ثانیه یو اس بی نسخه 3 را به فناوری تاندربولت ( به عنوان رابط مشترک تمام دستگاه ها برای انتقال اطلاعات) شبیه می کند که می تواند با سرعت 10 گیگابایت در هر ثانیه اطلاعات را منتقل کند.
 
انتقال اطلاعات با سرعت 10گیگابایت بر ثانیه با USB 3.0
 



ادامه مطلب ...



 مایکروسافت و تعدادی از شرکت‌های دیگر به تبرئه گوگل از اتهام انحصارطلبی تجاری به شدت اعتراض کردند.

گوگل به اتهام اقدامات غیررقابتی و تلاش برای حذف رقبا و عدم نمایش اطلاعات و لینک‌های مربوط به آنها در جستجوگر خود حدود یک سال است که تحت تعقیب قرار گرفته ولی در نهایت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در اقدامی سؤال برانگیز گوگل را از اتهامات وارده تبرئه کرد.

البته این کمیسیون فهرست مفصلی از تغییراتی که باید از سوی گوگل در سیاست ها و رویه های تجاریش صورت بگیرد اعلام نموده است.

بخش عمده این تغییرات باید در پروتکل های جستجوی گوگل ایجاد شد. کمیسیون مذکور همچنین هشدار داده که اقدامات و رویه های گوگل را به دقت تحت نظر قرار خواهد داد.

معاون اول مایکروسافت در واکنش به این تصمیم آن را فرصتی از دست رفته توصیف کرد و نحوه تحقیقات کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز زیر سوال برد. وی حکم این کمیسیون را هم ضعیف و غیرعادی دانست.

در مقابل گوگل از این حکم کمیسیون اظهار خرسندی کرده است.

گفتنی است مایکروسافت خود در دهه 90 به اتهامات مشابهی تحت تعقیب قرار گرفته بود. البته این شرکت در اعتراض به گوگل تنها نیست و چندین شرکت دیگر که از گوگل شکایت کرده بودند هم از این حکم انتقاد کرده اند.

"اینترنت ملی" چنان که از نامش پیداست، یک طرح ملی است. به گفته سعیدی، مسئولان بالا دستی باید راجه به این مقوله پاسخ‌گو باشند.

مهدی سعیدی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رایانه و اتوماسیون اداری در پاسخ به این سؤال که دلیل مختل شدن خطوط اینترنت در روز‌های مناسبتی چیست، اظهار کرد: این مشکلات باید به صورت موردی و جدا‌گانه مورد بررسی قرار بگیرد و به صورت معمول هر یک از خطوط شبکه‌های اینترنتی دارای واحد پشتیبانی هستند. 


وی با تاکید بر اینکه کاربران خطوط اینترنت می‌توانند با تماس با واحد‌های پشتیبانی این شبکه‌ها نسبت به بررسی مشکلات ایجاد شده در خطوط اینترنت اقدام کنند، ادامه داد: مراکز پاسخ‌گویی به شکایات و مطالبات کاربران اینترنت به صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گو هستند.

مسئول ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه واحد‌های پاسخگویی به سرعت شکایات کاربران خطوط اینترنت را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: شرکت مخابرات به نوعی اپراتور است و شرکت مخابرات در ارتباط با موضوع اینترنت ملی صاحب نظر نیست.

وی با اشاره به اینکه اینترنت ملی جزو سیاست‌های کلان کشور است، اضافه کرد: مسئولان بالا‌دستی باید به مباحث مطرح‌شده پیرامون موضوع اینترنت ملی جوابگو باشند و به احتمال قوی برنامه‌های جامع و کامل از سوی دولت و مسئولان بالادستی برای این موضوع در سطح کلان کشور تدوین شده است.

سعیدی با اشاره به تعداد کاربران خطوط اینترنت شرکت مخابرات استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر شرکت مخابرات استان بیش از ۱۵۰ هزار مشترک خطوط اینترنت دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ شرکت فعال در سطح استان دارای مجوز واگذاری خطوط دیتا به صورت کلان هستند، افزود: در حال حاضر مشکلی در استان در زمینه خطوط پر‌‌سرعت اینترنت وجود ندارد و کیفیت و قیمت خطوط اینترنت تعداد کاربران اینترنتی شرکت‌‌های ارائه‌دهنده خطوط اینترنتی را مشخص می‌کند.

تراوین یک بازی استراتژی تحت شبکه است که علاقه‌مندان بسیار زیادی را در دنیا و ایران به خود جلب کرده است.

 

travian تراوین

 بازی برخط و آنلاین تراوین از سوی کارگروه مبارزه با مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شد.
بنابر این گزارش همچنین جمعی از بازی‌سازان کشور در پی این اتفاق بیانیه‌ای صادر کردند که در آن آمده است:

با توجه به پالایه (فیلتر) شدن سایت‌ها و محدود شدن برخی از بازی‌های برخط (آنلاین) خارجی ترجمه شده (از جمله بازی صهیونیستی-ماسونی تراوین)، ضمن تقدیر و تشکر از این تصمیم شجاعانه، مناسب است برخی موارد را به اطلاع هم‌وطنان و مسئولین مرتبط در این حوزه برسانیم. بنا به دلایل مختلفی که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم، ورود به بازار بازی‌های آنلاین در کشورهای مختلف، موضوع بسیار مطلوبی برای شرکت‌های تولید کننده است:



ادامه مطلب ...



رئیس کمیته فناوری های نوین مجلس شورای اسلامی گفت: با تائید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان مبنی بر ممنوعیت ادغام وازارتخانه‌ها، انحلال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات غیرقانونی خواهد بود.

محمد سلیمانی درباره اقدام رئیس جمهور مبنی بر ابلاغ مصوبه ای در اواخر آذرماه برای جابجایی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از زیرمجموعه وزارت ارتباطات و تغییر ساختار این پژوهشگاه به "پژوهشگاه فضای مجازی"، اظهار داشت: براساس مصوبه ممنوعیت ادغام وزارتخانه ها که روز گذشته توسط شورای نگهبان به تایید نهایی رسید هرگونه جابجایی و انحلال و تغییر در چارت سازمانی از وزارتخانه ها نیز مجاز نخواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: براین اساس انحلال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتقال آن به مرکز ملی فضای مجازی غیرقانونی است؛ در این زمینه مجلس با ارسال نامه ای از دولت خواسته است که این جابجایی را متوقف کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت نهم، با تاکید براینکه مرکز تحقیقات مخابرات ایران که با نام پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است در زمینه های تحقیقاتی در حوزه های مختلف رادیو، مودم، پروتکل های مخابراتی، ماهواره ای و فیبرنوری بیش از 40 سال است که حضور دارد، گفت: انتقال این پژوهشگاه به مرکز ملی فضای مجازی هیچگونه سنخیتی با وظایف آن ندارد و نیز با توجه به غیرقانونی بودن این اقدام، باید جلوی آن گرفته شود.

 

سالی که نکوست از زمستانش پیداست! دادگاه و مایکروسافت و گوگل! گویا در سال 2013 شاهد دادگاه‌های سریالی غول‌های دنیای فناوری خواهیم بود!

در اولین شکایت سال ۲۰۱۳ مایکروسافت ضمن شکایت از گوگل اعلام کرد گوگل به عمد دسترسی کاربران ویندوز فون ۸ را به یوتیوب قطع کرده است.

مایکروسافت علیه گوگل
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در این شکایت آمده عمدا صاحبان موتور جستجوی گوگل دسترسی کاربرانی که ویندوز فون ۸ دارند را مسدود کرده اند و کسی نمی‌تواند روی یوتیوب برود. 

این اتهام رسما توسط قائم مقام مایکروسافت – دیو هاینر – در وبلاگش مطرح شده است. 

وی نوشته آینده رقابت‌ها در زمینه جست‌وجو به این تحقیقات بستگی دارد و این نه تنها برای مایکروسافت بلکه برای کمپانی‌های کوچک که در بازار جست‌وجوهای اینترنتی فعل هستند مهم است.



ادامه مطلب ...

به گزارش ایتنا از اعلام روابط عمومی شرکت برسا نوین رای، همایش معرفی زیرساخت تولید نرم‌افزار سیستم ساز، ۱۸ دی ماه در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی- ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌گردد.

زیرساخت سیستم‌ساز بستری برای تولید سیستم‌های اطلاعاتی و پیاده‌سازی فرآیندهای سازمانی می‌باشد که توسط شرکت برسا نوین رای بصورت کاملا بومی تولید شده است. 

این سیستم مبتنی بر فناوری Net. طراحی گردیده و خروجی آن به طور همزمان تحت ویندوز و وب قابل استفاده می‌باشد.
با استفاده از این زیر ساخت هر سازمانی به سادگی و در زمانی بسیار کوتاه می‌تواند بدون درگیر شدن با مشکلات برنامه نویسی، نرم افزارهای مورد نیاز خود را تولید نماید. 

در این همایش، از مدیران و کارشناسانIT برخی از سازمان های دولتی و خصوصی سراسر کشور دعوت به عمل آمده است.


رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: آنچه ما در نظام صنفی رایانه‌ای انجام می‌دهیم شامل تمام فعالیت‌های نظام مهندسی می‌شود و عمق بخشی به این وظایف در همین نظام باید تحقق یابد.
آزاده داننده در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان اینکه وضعیت واردات و قیمت کامپیوتر و قطعات آن در بازار دچار آشفتگی شده است، اظهار کرد: عدم توسعه و رکود عامل این آشفتگی در بازار است.
وی با اشاره به اینکه بازرگانان با مشاهده عدم ثبات در بازار، واردات کالا را متوقف می‌کنند، اذعان کرد: ما فکر می‌کنیم با وضعیت موجود به تدریج با کمبود کالا در سطح بازار روبه رو خواهیم شد.
وی در خصوص جای خالی نظام مهندسی کامپیوتر در کنار نظام مهندسی‌های دیگر، تصریح کرد: باید منظورمان را از تشکیل نظام مهندسی مشخص کنیم ضمن اینکه نظام مهندسی نهادی است که در هر شاخه‌ای فعالیت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی آن حوزه را ساماندهی می‌کند و در حال حاضر نظام صنفی کامپیوتر این کار را انجام می‌دهد.
رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌یی کشور با اشاره به اینکه نباید خود را درگیر عناوین کنیم، افزود: ما تصورمان این نیست که در کنار نظام صنفی یک نظام مهندسی هم داشته باشیم زیرا آنچه که ما در این نظام انجام می‌دهیم شامل تمام فعالیت‌های نظام مهندسی می‌شود و عمق بخشی به این وظایف در همین نظام باید تحقق یابد.

مجهز شدن پارک‌های جیرفت به اینترنت

خبرگزاری فارس: در کنار توسعه عمران شهری در جیرفت توسعه فرهنگی نیز مورد توجه بوده است که تجهیز پارک‌های تفریحی جیرفت به اینترنت یکی از برنامه‌های فرهنگی این شهر است.
، با راه‌اندازی اینترنت در پارک ولیعصر شهر جیرفت این پارک تفریحی به یک پارک علمی تبدیل شده است و کاربران اینترنت در این پارک با ابراز رضایت از این اقدام شهرداری این کار را حرکت به سمت شهروند الکترونیک بیان کردند.
شهردار جیرفت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این اقدام شهرداری در راستای ایجاد دولت الکترونیک و با هدف ایجاد بستر علمی و تحقیقاتی در شهرستان صورت گرفته است.
امان‌الله مختاری افزود: سایر پارک‌های تفریحی شهر جیرفت به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند که در حال حاضر پارک ولیعصر به عنوان پایلوت انتخاب شده است.
وی گفت: برای تجهیز پارک‌ها به اینترنت 100 میلیون تومان هزینه شده است.

چندی پیش واگذاری اینترنت اعتباری به صورت پایلوت در منطقه هفت مخابراتی آغاز شده است.
 نحوه دریافت اینترنت اعتباری در تهران

متقاضیان پس از دایری سرویس ADSL، می‌توانند با خرید اعتبار از بانک، ADSL خود را شارژ کنند و تا پایان اعتبار تامین‌شده، ADSL آنها اعتبار خواهد داشت، اما در صورتی که خط مورد نظر شارژ نشود، سرویس به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.
محمد روح‌اللهی - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران - در این باره گفته است: این سرویس به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشترکان تهرانی که مستاجر هستند راه‌اندازی شده است.

با پیاده‌سازی این سرویس، مشترکانی که از صاحب‌خانه خود اجازه دریافت اینترنت ADSL را ندارند، با ثبت هویت خود می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.

روح‌اللهی همچنین درخصوص سرویس جدید فون واژه هم اعلام کرده بود که سرویس فون واژه این امکان را به مشترکان می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از واژه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان این‌که استفاده از خدمات فون واژه، مشترکان را از حفظ شماره تلفن‌ها بی‌نیاز و موجب آسان‌سازی در ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای شماره‌های ۴، ۵ و ۸ رقمی، قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می‌شود.
 

یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, :: 9:50 :: نويسنده : علیرضا مردانی

 

 


  Paul Watson یکی از خبرگان امنتیی شبکه راه جدیدی کشف کرده که بتواند در عرض چند ثانیه وقفه های فاجعه باری در اینترنت ایجاد کرد.  بعضی از گزارشات حاکی از آن است که، یک مهاجم می تواند با ارسال تنها ۴ پکت ارتباط بین چند ISP را از کار بیاندازد.

 

اگر چه این داستان خوبی است، ولی حقیقت جور دیگری است. خشم عمومی هنگامی شروع شد که English National Infrastructure Security Co-ordination Center، یک Vulnerability Advisory منتشر کرد، که توضیح می‌داد چطور یک مهاجم می توانست اتصال برقرار شده TCP میان دو کاربر اینترنت را متوقف سازد



ادامه مطلب ...
شنبه 16 دی 1391برچسب:Nmap ,ip packet,Network Mapper , :: 16:38 :: نويسنده : علیرضا مردانی


Description: Nmap چیست؟

از Nmap جهت اسکن کردن شبکه های بسیار بزرگ به معنی واقعی کلمه، یعنی صدها هزار از ماشین، استفاده شده است.Nmap مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم افزار طوری طراحی شده که شبکه های بزرگ را به سرعت اسکن کند، اگر چه می تواند بر روی سیستم های تنها نیز بخوبی کار کند



ادامه مطلب ...


NGN در آغاز بیشتر به گستره ای از مفاهیم فنی و تجاری اطلاق می شد كه تغییراتی را در صنعت مخابرات نوید می داد. اكنون پس از تقریبا پنج سال كار و تلاش، این مفاهیم در قالب خدماتی نوین برای هر دو گروه فراهم كنندگان و مصرف كنندگان ظهوریافته است.

NGN نسل آینده شبکه ها

 

با آن كه تقریبا همه بر این باورند كه موج بزرگ بعدی در صنعت مخابرات در قالب شبكه های نسل آینده یا Next Generation Network ) NGN) ظهور نموده است، اگر تعریف روشن و صریحی از NGN خواسته شود با جواب های بعضاً متناقض روبه روخواهیم بود. در واقع NGN برای هر شركت مخابراتی اعم از آن هایی كه به تازگی وارد این عرصه شده اند یا آن هایی كه سال هاست به ارائه خدمات ارتباطی مشغولند، مفهوم خاصی دارد. . . .

 



ادامه مطلب ...

 

 IP Security يا IPSec رشته اي از پروتكلهاست كه براي ايجاد VPN مورد استفاده قرار     مي گيرند. مطابق با تعريف IETF (Internet Engineering Task Force) پروتكل IPSec به اين شكل تعريف مي شود:

يك پروتكل امنيتي در لايه شبكه توليد خواهد شد تا خدمات امنيتي رمزنگاري را تامين كند. خدماتي كه به صورت منعطفي به پشتيباني تركيبي از تاييد هويت ، جامعيت ، كنترل دسترسي و محرمانگي بپردازد.

در اكثر سناريوها مورد استفاده ،IPSec به شما امكان مي دهد تا يك تونل رمزشده را بين دو شبكه خصوصي ايجاد كنيد.همچنين امكان تاييد هويت دو سر تونل را نيز براي شما فراهم         مي كند.اما IPSec تنها به ترافيك مبتني بر IP اجازه بسته بندي و رمزنگاري مي دهد و درصورتي كه ترافيك غير IP  نيز در شبكه وجود داشته باشد ، بايد از پروتكل ديگري مانند GRE در كنار IPSec استفاده كرد.

IPSec به استاندارد de facto در صنعت براي ساخت VPN تبديل شده است.بسياري از فروشندگان تجهيزات شبكه ، IPSec را پياده سازي كرده اند و لذا امكان كار با انواع مختلف تجهيزات از شركتهاي مختلف ، IPSec را به يك انتخاب خوب براي ساخت VPN مبدل كرده است.

 انواع IPSec VPN

شيوه هاي مختلفي براي دسته بندي IPSec VPN وجود دارد اما از نظر طراحي ، IPSec براي حل دو مسئله مورد استفاده قرار مي گيرد :

1-     اتصال يكپارچه دو شبكه خصوصي و ايجاد يك شبكه مجازي خصوصي

2-     توسعه يك شبكه خصوصي براي دسترسي كاربران از راه دور به آن شبكه به عنوان بخشي از شبكه امن

بر همين اساس ، IPSec VPN ها را نيز مي توان به دو دسته اصلي تقسيم كرد:

1-     پياده سازي LAN-to-LAN IPSec

اين عبارت معمولا براي توصيف يك تونل IPSec بين دو شبكه محلي به كار مي رود. در اين حالت دو شبكه محلي با كمك تونل IPSec و از طريق يك شبكه عمومي با هم ارتباط برقرار مي كنند به گونه اي كه كاربران هر شبكه محلي به منابع شبكه محلي ديگر، به عنوان عضوي از آن شبكه، دسترسي دارند. IPSecبه شما امكان مي دهد كه تعريف كنيد چه داده اي و چگونه بايد رمزنگاري شود.

2-     پياده سازي Remote-Access Client IPSec

اين نوع از VPN ها زماني ايجاد مي شوند كه يك كاربر از راه دور و با استفاده از         IPSec client نصب شده بر روي رايانه اش، به يك روتر IPSec يا Access server متصل مي شود. معمولا اين رايانه هاي دسترسي از راه دور به يك شبكه عمومي يا اينترنت و با كمك روش dialup يا روشهاي مشابه متصل مي شوند. زماني كه اين رايانه به اينترنت يا شبكه عمومي متصل مي شود، IPSec client موجود بر روي آن مي تواند يك تونل  رمز شده را بر روي شبكه عمومي ايجاد كند كه مقصد آن يك دستگاه پاياني IPSec ،مانند يك روتر، كه بر لبه شبكه خصوصي مورد نظر كه كاربر قصد ورود به آن را دارد، باشد.

در روش اول تعداد پايانه هاي IPSec محدود است اما با كمك روش دوم مي توان تعداد پايانه ها را به ده ها هزار رساند كه براي پياده سازي هاي بزرگ مناسب است.

 ساختار IPSec

IPSec براي ايجاد يك بستر امن يكپارچه ، سه پروتكل را با هم تركيب مي كند :

1-     پروتكل مبادله كليد اينترنتي ( Internet Key Exchange يا IKE )

اين پروتكل مسئول طي كردن مشخصه هاي تونل IPSec بين دو طرف است. وظايف اين پروتكل عبارتند از:

طي كردن پارامترهاي پروتكل

مبادله كليدهاي عمومي

تاييد هويت هر دو طرف

مديريت كليدها پس از مبادله

IKE مشكل پياده سازي هاي دستي و غير قابل تغيير IPSec را با خودكار كردن كل پردازه مبادله كليد حل مي كند. اين امر يكي از نيازهاي حياتي  IPSecاست.IKE خود از سه پروتكل تشكيل مي شود :

SKEME : مكانيزمي را براي استفاده از رمزنگاري كليد عمومي در جهت تاييد هويت تامين مي كند.

Oakley : مكانيزم مبتني بر حالتي را براي رسيدن به يك كليد رمزنگاري، بين دو پايانه IPSec تامين مي كند.

ISAKMP : معماري تبادل پيغام را شامل قالب بسته ها و حالت گذار تعريف مي كند.

IKE به عنوان استاندارد RFC 2409 تعريف شده است. با وجودي كه IKE كارايي و عملكرد خوبي را براي IPSec تامين مي كند، اما بعضي كمبودها در ساختار آن باعث شده است تا پياده سازي آن مشكل باشد، لذا سعي شده است تا تغييراتي در آن اعمال شود و استاندارد جديدي ارائه شود كه IKE v2 نام خواهد داشت.

2-     پروتكل Encapsulating Security Payload يا ESP

اين پروتكل امكان رمزنگاري ، تاييد هويت و تامين امنيت داده را فراهم مي كند.

3-     پروتكل سرآيند تاييد هويت (Authentication Header يا AH)

اين پروتكل براي تاييد هويت و تامين امنيت داده به كار مي رود.

 

تفاوت Core2duo با Dual core چیست ؟

اصولا به هر سی پی یویی که دو هسته داشته باشد، Dual Core گفته میشه. اما Core2Duo یک برند تجاری مربوط به شرکت اینتل هست. سی پی یوهای Core2Due هم Dual Core هستند - یعنی دو هسته دارند. این دو با هم قابل مقایسه نیستند، مثل این هست که بپرسید فرق اتومبیل با بنز در چیه؟!

به طور ساده و خلاصه:Description: budget-45nm-penryn-cpu

Dual Core :
به هر پردازنده ای که دو هسته داشته باشه Dual Core می گن . این مفهوم کلی هست و کل Core 2 Duo و Athlon X2 و ... رو در بر می گیره .

Core 2 :
اسم سری جدید پردازنده های اینتل هست ، این یک اسمه مثل Pentium و نشون دهنده چیز خاصی ( تعداد هسته ها یا ... ) نیست .


Core 2 Duo :
به پردازنده های سری Core 2 که دو هسته ای باشند میگن Core 2 Duo . یعنی پردازنده های Dual Core از خانواده Core 2 

Core 2 Quad :
به پردازنده های سری Core 2 که چهار هسته ای باشند گفته میشه Core 2 Quad

Core 2 Quadro :
وجود خارجی نداره ! ؛ ابتدا یه حرفهایی بود که Core 2 های چهار هسته ای Core 2 Quadro نامگذاری بشن ولی اینطور نشد .

Core 2 Extreme :
پردازنده های نسل Core 2 هستند که Multiplier اشون باز هست و برای OverClock ساخته شده اند

Core 2 Extreme
ها هم مدلهای دو هسته ای دارند ( مثل X6800 ) و هم مدل های چهار هسته ای ( مثل QX6850 ) قیمتشون هم خیلی بالاتر از Core 2 Duo یا Core 2 Quad است.

تعداد هسته ها 4 تا و نوع سوكت LGA775

CORE 2 DUO
تعداد هسته ها 2 تا ؛ براي شناسايي اول نامشون E داره و چند مدل داره سري 4 و سري 6 و سري 7 و سري 8 كه سري 7 و 8 ؛ 45 نانومتري و جايگزين سري 4 و 6 هستن و سوكتشون همه LGA775 

DUAL CORE
نسل اول پردازنده هاي CORE هست و فركانس پائينتري رو نسبت به خانواده CORE 2 DUO داره و سوكتش LGA775

CORE 2 EXTREME
اين خانواده داراي ضريب مولتي باز و براي اوركلاك هستند ؛ اين خانواده مدل های 2 و 4 هسته اي داره اگه اولش X اومده بود 2 هسته اي و اگر  QX  اومده بود 4 هسته اي هست نوع سوكت اينو نميدونم .

ATHLON X2  
پردازنده هاي خانواده AMD هست سوكتش AM2 و تعداد هسته ها 2 مي باشد

PHENOM X4
يك 4 هسته اي هست و سوكتش AM2+ هست 

PHENOM X3
يك 3 هسته اي هست و سوكتش AM2+ در ضمن اين رده اول 4 هسته اي بوده و بخاطر برابر نشدن فركانس 1 هسته با 3 هسته ديگر 1 هسته غير فعال شده.

و مطلب آخر اینکه رجیسترهای عمومی CPU در سیستم های 64 بیتی طولی برابر 64 بیت دارند. در سیستم های برپایه معماری X86-64 طول رجیسترها 64 بیت شده، و آدرس دهی حافظه هم بصورت 64 بیتی انجام میشه، ولی دستورات CPU همچنان 32 بیتی هستند، و این باعث میشه که این CPUها بتونند راحت برنامه های 32 بیتی را هم اجرا کنند. برخی معماری ها مثل Itanium طول دستورات CPU را هم تغییر دادند، به همین دلیل بصورت عادی با برنامه های 32 بیتی سازگار نیستند.

 

 

 انتقال خط پاورقی در ورد ۲۰۰۷

نحوه انتقال خط پاورقی در محیطهای نرم افزاری ورد 2007 و 2003

همان طور که میدانید خط جدا کنند پاورقی(footnote) یعنی خطی که در انتهای صفحه می آید به طور پیش فرض در سمت راست قرار می گیرد که برای متون انگلیسی بی فایده است.انتقال این خط به چپ و راست  و حتی وسط  به طورعادی امکان پذیر نیست.اما با ترفندی که در ادامه معرفی خواهیم کرد می توان این خط را به وسط و چپ و راست منتقل کرد.

گام اول- برای کلمه ای که نیاز به توضیح بیشتر دارد یک پارقی ایجاد کنید.پاورقی در آفیس ۲۰۰۷ از مسیر زیر ایجاد می شود:

Referenced ==> Footnotes ==> Insert footnotes

گام دوم- از منوی View و در قسمت  Document view حالت نمایش را از Print layot به Draft تغییر دهید.

 

گام سوم – مجدد به منوی References رفته و از قسمت Footnotes بر روی Show Notes کلیک کنید.

گام چهارم - اکنون صفحه به دو قسمت تقسیم می شود در قسمت پایین و از منوی باز شونده Footnote Separator را انتخاب کنید.

گام پنجم - برای انتقال خط جدا کننده ، با نگه داشتن همزمان کلید Ctrl+R یا Ctrl+L یا Ctrl+E به تریب خط را به سمت راست ، چپ یا وسط منتقل کنید.

گام آخر - مجدا به منوی View رفته و در قسمت  Document view حالت نمایش را از Draft به Print layot تغییر دهید.

 

انتقال خط پاورقی در ورد ۲۰۰۳:

۱- ابتدا یک پاورقی در محل دلخواه ایجاد کنید ، پاورقی در ورد۲۰۰۳ از مسیر زیر ایجاد میشه :
Insert ––> Reference ––>footnote

2- صفحه رو از منوی View به حالت Normal ببرید.

۳- از منوی View زیر منوی Footnotes رو انتخاب کنید توجه کنید که دستور Footnote رو از منوی Insert فعال کرده باشید وگرنه این زیر منو برای شما فعال نخواهد بود یعنی همون مرحله یک .

۴- زمانی که صفحه به دو قسمت تقسیم شد از Drap Down جعبه Footnote یا Endnote ، گزینه Footnote Separator رو انتخاب کنید خط ظاهر شده و شما میتونید از نوارابزار Formatting با استفاده از کلیدهای Center برای وسط چین کردن Align Right برای راست چین کردن و Align Left برای چپ چین کردن خط استفاده کنید.

۵- حالا باید از منوی View پنجره رو به حالت Print Layout ببرید.

۶- در پایان با ctrl+shift عدد رو هم مطابق خط Footnote Separator به چپ یا راست منتقل کنید.

انتقال خط پاورقی در ورد ۲۰۰۷ Footnote right to left or left to right

 

 استاندارد TIA-942  مکان ، طراحی و سرویس  یک مرکز داده را تعریف و جزئیات رده های قابلیت اطمینان را مشخص کرده است . این استاندارد 4 رده مربوط به سطوح مختلف  دسترس پذیری زیرساخت امکانات مرکز داده را شامل می شود. عالی ترین tier  نه تنها ازدسترس پذیر ی بالایی برخوردار است ، بلکه منجر به هزینه های ساخت و ساز بالاتر نیز می شود.در همه موارد، tier های که دارای امتیاز بالاتر هستند نیازهای tier های سطح پایین را نیز شامل می شوند.

سطوح دسترس پذیری مرکز داده

اطلاعات بیشتر درمورد tier های  مختلف ، مقایسه  کیفیت و جنبه های دسترس پذیری مراکز داده را آسانتر می کند



ادامه مطلب ...

 

مرکز داده چیست ؟

 

 

تعریف مرکزداده با توجه به  942 TIA  یک ساختمان و یا قسمتی از یک ساختمان است که وظیفه اصلی آن در واقع جای دادن و نگهداری از اتاق کامپیوتر و تجهیزات وابسته به آن است .

اگرچه مراکزداده برای سال های طولانی، تعداد اندکی از شرکت های بزرگ را سرویس می دادند اما انقلاب IP وروند رو به افزایش جهانی شدن تجارت سبب شد تقاضاهای قابل توجهی بروی مراکز داده قرار داده شود.



ادامه مطلب ...

Cisco Systems


در ميان محصولات شبکه, Cisco آشناترين و محبوبترين نام را دارد. محصولات Cisco معمولا" بهترين و مطمئن ترين ابزارهاي شبکه هستند. با داشتن يک روتر Cisco بعيد است مدير يک شبکه در حل مسائل و مشکلات خود به بن بست برسد. چرا که Cisco براي هر مسئله اي راه حلي را پيشنهاد کرده است.
ما در اينجا تنها مقداري درباره روترهاي
Cisco بحث مي کنيم و وارد ساير محصولات Cisco نمي شويم.
بديهي است پرداختن به جزئيات کامل روترهاي
Cisco نيز امکان پذير نيست. براي آگاهي کامل از محصولات و هر يک از تجهيزات Cisco مي توانيد به سايت cisco.com مراجعه نماييد.
امروزه استفاده از روترهاي
Cisco به منظور برقراري ارتباط کاربران با ISP از جمله رايج ترين روشهاي موجود است. علاوه بر اين روترهاي Cisco مي توانند به منظورهاي مختلفي نظير Firewall , Routing , VoIP , ... مورد استفاده قرار گيرند.
روترهاي
Cisco داراي مدلهاي مختلفي بوده که برخي از آنها به اختصار عبارتند از :

Cisco 2511:
اين مدل داراي 1 ماژول
Ethernet مي باشد.
ــ براي اتصال خط
Leased داراي پورت سريال Onboard است.
ــ مــيزان
Ram آن4 الي 8 مــگابايت مي باشد و امکان افزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن8 الي 16 مگابايت بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ ماژول نمي توان به آن اضافه کرد. اما مي توان 2 پورت سريال براي اتصال خط
Leased يا E1/T1 به آن اضافه کرد.
ــ سرعت
Ethernet آن 10 Mb/s مي باشد.

Cisco 26XX:
ــ اين مدل داراي 1 پورت يا 2 پورت
Ethernet مي باشد.
ــ بــراي اتــصــال خــط
Leased به کارت سريال WIC1T يا WIC2T نياز است.
ــ ميزان
Ram آن حداقل 16 و حداکثر 256 مگابايت مي باشد.
ــ ميزان
Flash آن حـــداقل 8 و حـــداکثر 128 مگابايت مي باشد.
ــ حداکثر 1 ماژول مي توان به آن اضافه کرد.
ــ حداکثر 2 کارت
WIC مي توان به آن اضافه کرد.
ــ سرعت
Ethernet آن 100/10 يا10 مي باشد.

Cisco 36XX:
ــ اين مدل داراي 1 پورت يا 2 پورت
Ethernet مي باشد.
ــ براي اتصال خط
Leased به آن به ماژول NM-1FE2W و کارت سريال WIC1T يا WIC2T نياز است
ــ مــيزان
Ram آن 32 مــي باشــد و امــکان افــزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن 8 بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ حداکثر 6 ماژول مي توان به آن اضافه کرد.
ــ سرعت
Ethernet آن 100 مي باشد.

Cisco 5300:
ــ اين مدل
Router نبوده و فقط Access Server مي باشد.
ــ داراي 2 پورت
Ethernet است. يکي با سرعت 10 و ديگري با سرعت 100 است.
ــ خط
Leased نمي توان به آن اضافه کرد.
ــ ميزان
Ram آن 64 مي باشد و امکان افزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن 16 بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ حداکثر 3 ماژول مي توان به آن اضافه کرد.
ــ حداکثر 4 خط
E1 مي توان به آن اضافه کرد. (براي 120 خط VoIP همزمان)

Cisco 5350:
ــ اين مدل داراي 2 پورت
Ethernet با سرعت 10/100 مي باشد.
ــ حداکثر 7 خط
E1 مي توان به آن اضافه کرد.
ــ داراي دو سريال پورت
Onboard است که از آن مي توان براي اتصال خط Leased استفاده کرد.
ــ ميزان
Ram آن 128 مگابايت مي باشد و امکان افزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن 32 مگابايت بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ حداکثر 3 ماژول مي توان به آن اضافه کرد.
ــ حداکثر 7 خط
E1 مي توان به آن اضافه کرد.

Cisco 1750:
ــ اين مدل داراي 1 ماژول
Ethernet مي باشد.
ــ به اين مدل مي توان 2 کارت
WAN اضافه کرد.
ــ مورد استفاده آن فقط به منظور
Voice Gateway است.
ــ براي اتصال خط
Leased به آن بايد ماژول WIC به آن اضافه کرد.
ــ ميزان
Ram آن16 مگابايت مي باشد و امکان افزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن 4 مگابايت بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ با استفاده از کارتهاي
VIC-2FXO مي توان از حداکثر 4 خط به منظور VoIP استفاده کرد.
ــ ماژول نمي توان به آن اضافه کرد.
ــ سرعت
Ethernet آن10/100 مي باشد.

Cisco Vg200:
ــ اين مدل داراي 1 ماژول
Ethernet مي باشد.
ــ مورد استفاده آن فقط به منظور
Voice Gateway است.
ــ اتصال خط
Leased به آن ممکن نيست.
ــ ميزان
Ram آن16مگابايت مي باشد و امکان افزايش را نيز داراست.
ــ ميزان
Flash آن 4مگابايت بوده و امکان تعويض يا افزايش را نيز داراست.
ــ حداکثر 1 ماژول مي توان به آن اضافه کرد.
ــ سرعت
Ethernet آن 100/10 مي باشد.

همانگونه که گفته شد روترهاي
Cisco نسبت به ساير روترها قابليت انعطاف پذيري بيشتري داشته و ماژول هاي مختلفي مي توان بر روي آنها نصب کرد و به منظورهاي مختلف از آنها استفاده نمود. از ميان انواع ماژولهايي که مي توان بر روي روترهاي Cisco نصب کرد مي توان به موارد زير اشاره کرد :

NM16AM: ماژول Data براي 16 خط تلفن به همراه 16 مودم Internal با سرعت 56Kb/s مي باشد.

NM32A: ماژول Data براي 32 خط تلفن بدون مودم Internal مي باشد. اگر از اين ماژول استفاده شود بايد 32 مودم External به روتر وصل شود.

NM16A: ماژول Data براي 16 خط تلفن بدون مودم Internal مي باشد. اگر از اين ماژول استفاده شود بايد 16 مودم External به روتر وصل شود.

NM-HDV-2E1: بوسيله اين ماژول 2 خط E1 را مي توان به روتر متصل کرد.

NM-HDV-1E1: بوسيله اين ماژول مي توان 1 خط E1 به روتر متصل کرد.
,
NM-HDV-1E1e همانند NM-HDV-1E1 بوده با اين تفاوت که DSP Proccessor آن قوي تر است.

NM-HDV-1T1: بوسيله اين ماژول مي توان 1 خط T1 به روتر متصل کرد.

NM-HDV-2T1: بوسيله اين ماژول مي توان 2 خط T1 به روتر متصل کرد.

NM-2V: ماژولي است که روي روتر نصب مي شود و به آن مي توان 2 کارت FXO يا FXS وصل کرد.

VIC-2FXO: بوسيله اين کارت مي توان دو خط آنالوگ معمولي را به منظور VoIP به روتر وصل کرد.

VIC-2FXS: همانند FXO بوده با اين تفاوت که به ماژول FXO خطوط تلفن شهري (PSTN) وصل مي شود اما به ماژول FXS مستقيما" گوشي تلفن وصل مي شود.

RAM: روترها هم مثل کامپيوترها داراي Ram مخصوصي بصورت ماژول در ظرفيتهاي 8 , 16 و 32 و ... مگابايتي مي باشند.

Flash FLASH: در حقيقت به منزله يک Hard Disk کوچک براي روترها بوده و ظرفيت آن پايين است. Flash و Ram هردو بر روي Board اصلي روتر سوار مي شوند.

NM-1FE2W: ماژولي است که معمولا" روي روترهاي سري 3600 نصب مي شود و يک پورت Fast Ethernet و دو پورت WAN (سريال) به روتر اضافه مي کند. (البته کارت WIC1T يا WIC2T هم لازم است)

NM-2FE2W: ماژولي است که معمولا" روي روترهاي سري 3600 نصب مي شود و دو پورت Fast Ethernet و دو پورت WAN (سريال) به روتر اضافه مي کند. (البته کارت WIC1T يا WIC2T هم لازم است)

WIC1T: با اتصال اين کارت به روتر يک پورت سريال Wan به روتر اضافه مي شود.

WIC2T: با اتصال اين کارت به روتر دو پورت سريال Wan به روتر اضافه مي شود.

ذکر اين نکته لازم است که ماژولهايي را که مي توان بر روي روترهاي
Cisco نصب کرد خيلي بيشتر از موارد ذکر شده مي باشند. اما عملا" ماژولهاي فوق بيش از ساير ماژولها کاربرد دارند.

Cisco IOS: به سيستم عامل روترها IOS گفته مي شود. IOS ها براي مدلهاي مختلف Router متفاوت بوده و براي هر مدل هم داراي ورژنهاي مختلفي است.

 

               

Intel CPU sockets and slots

Desktop sockets               Mobile sockets                  Server sockets

    Slot 1                                    Socket 441                                 Socket 8 

Socket 370                              Socket 479                                 Slot 2

Socket 423                              Socket 495                                 Socket 603

Socket 478                              Socket M                                    Socket 604

LGA 775                                  Socket P                                     PAC418

LGA 1366                                Socket G1                                    PAC611

LGA 1156                                Socket G2                                   LGA 771

LGA 1155                                  -------                                         LGA 1366

LGA 2011                                  -------                                         LGA 1156

LGA 1150                                  --------                                        LGA 1155

      LGA 1155                                         --------                                               

LGA 1356                                         --------                                               

                LGA 1248                                         --------                                               

 LGA 1567                                        --------                                                

 LGA 2011                                         -------                                                


               

Legacy non-proprietary sockets   

Socket 1

Socket 2

Socket 3

Socket 4

Socket 5

Socket 6

Socket 7


 

               Xeon 5500                                             Xeon 5600

 
                 Nehalem microarchitecture                        Nehalem microarchitecture   0.045 micron

0.045 micron 0.045                                           micron

Server CPU                                              Server CPU

        or 4 cores2                                             Up to 6 cores

                Up to 3.33 GHz                                       Up to 4.4 GHz

        Up to 1 MB L2 cache                                Up to 1.5 MB L2 cache

 Up to 8 MB L3 cache                                Up to 12 MB L3 cache

 Up to 6.4 GT/s QPI                                  Up to 6.4 GT/s QPI

 SSSE3, SSE4                                           SSSE3, SSE4, AES

                         HyperThreading                                       HyperThreading

 Virtualization                                            Virtualization

  Turbo Boost                                           Turbo Boost

   2-way processing-2                                     way processing

                

                   Socket 1366                                           Socket 1366

        


      
 

Xeon E5-2600                                         Xeon E7-2800

Sandy Bridge microarchitecture                        Nehalem microarchitecture

        

 0.032 micron0.032                                                 micron 

  Server CPU                                                   Server CPU

 Up to 8 cores                                                Up to 10 cores

 Up to 3.3 GHz                                               Up to 2.4 GHz

  Up to 2.5 MB L2 cache                                                                   

 Up to 20 MB L3 cache                                     Up to 30 MB L3 cache

 Up to 6.4 GT/s QPI                                                                   

 SSE4, AES, AVX                                             SSE4, AES

 HyperThreading                                              HyperThreading

 Virtualization                                                  Virtualization

 Turbo Boost                                                  Turbo Boost

 2-way processing-2                                            way processing

Not released yet

Socket 2011                                                  Socket 1567

 


 
 

                Xeon E7-2800

 Nehalem microarchitecture

 0.032 micron

 Server CPU

 Up to 10 cores

 Up to 2.4 GHz

 Up to 2.5 MB L2 cache

 Up to 30 MB L3 cache

 Up to 6.4 GT/s QPI

 SSE4, AES

 HyperThreading

 Virtualization

 Turbo Boost

 2-way processing

Socket 1567

                 

 

 Sandy Bridge microarchitecture

 0.032 micron

 Server CPU

 Up to 8 cores

 Up to 2.4 GHz

 Up to 20 MB L3 cache

 SSE4, AES, AVX

 HyperThreading

 Virtualization

 Turbo Boost

 2-way processing

 Not released yet

Socket 1356

 

 

 

سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,سرورhp, سرور اچ پي, سرور, hp, اچ پي, proliant, hp server,server,سرور HP,hp server,hp proliant,سرور اچ پي,hp,proliant,اچ پي, فروش سرور,فروش server,فروش سرور اچ پي, فروش سرور hp, فروش server hp, فروش hp server, خريد سرور, خريد سرور اچ پي, خريد سرور hp, خريد hp server,قيمت, قيمت سرور, قيمت اچ پي, قيمت hp, قيمت hp server, HP server, اچ پي سرور, server hp, سرورhp, سرور HP, سرور Proliant,سرور Proliant dl ,HP Proliant,hp proliant server,HP DL380,hp proliant server, hp proliant dl, proliant server, proliant hp, proliant dl380, proliant dl580, سرور hp g7, hp g7 dl380, dl380 g7, hp dl380, hp g7, hp g8, proliant g7, dl580, hp dl580, dl580 g7, proliant dl580, dl580 server, hp dl580 g7 server, ml, dl, ml 370, ml370 g6, hp ml370, ml350, ml110, hp ml110, ml110 g7, dl120, dl180, storage, hp storage,p2000, msa ,HP DL380,پانيد,افزار پرداز پانيد,سرور, سرور HP,proliant, proliant server,proliant dl,5620,اچ پي,سرور اچ پي, رک, Memory, هارد, hp hard,HP Memory, power,750w,G7,hp proliant dl380,hp proliant ml370,HP server,فروش سرور اچ پي,فروش SERVER HP, نمايندگي سرور HP,فروش سرور HP server,HP server,سرور اچ پي,اچ پي,اچ پي سرور,سرور HP,سرور Proliant,سرور ,roliant dl,HP Proliant,hp proliant server,server hp,HP DL380,HP Proliant ,L380,فروش سرور اچ پي,سرور,خريد سرور,قيمت سرور ,HP DL580,DL580,ML370,ML110,HP ,L,HP ML110,Proliant ,l110, panid,,,, :: 17:15 :: نويسنده : علیرضا مردانی

سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp. خريد hp server.قيمت. قيمت سرور. قيمت اچ پي. قيمت hp. قيمت hp server. HP server. اچ پي سرور. server hp. سرورhp. سرور HP. سرور Proliant.سرور Proliant dl .HP Proliant.hp proliant server.HP DL380.hp proliant server. hp proliant dl. proliant server. proliant hp. proliant dl380. proliant dl580. سرور hp g7. hp g7 dl380. dl380 g7. hp dl380. hp g7. hp g8. proliant g7. dl580. hp dl580. dl580 g7. proliant dl580. dl580 server. hp dl580 g7 server. ml. dl. ml 370. ml370 g6. hp ml370. ml350. ml110. hp ml110. ml110 g7. dl120. dl180. storage. hp storage.p2000. msa .HP DL380.پانيد.افزار پرداز پانيد.سرور. سرور HP.proliant. proliant server.proliant dl.5620.اچ پي.سرور اچ پي. رک. Memory. هارد. hp hard.HP Memory. power.750w.G7.hp proliant dl380.hp proliant ml370.HP server.فروش سرور اچ پي.فروش SERVER HP. نمايندگي سرور HP.فروش سرور HP server.HP server.سرور اچ پي.اچ پي.اچ پي سرور.سرور HP.سرور Proliant.سرور .roliant dl.HP Proliant.hp proliant server.server hp.HP DL380.HP Proliant .L380.فروش سرور اچ پي.سرور.خريد سرور.قيمت سرور .HP DL580.DL580.ML370.ML110.HP .L.HP ML110.Proliant .l110. panid... 

 

 

 فروش سرورهای HP  

 

 

 

 

فروش انواع  سرورهاي HP (سرورهای اچ پی ) با کليه تجهيزات و اکسسوري هاي اورجينال با قيمت هاي رقابتي و تأمين کننده تجهيزات Cisco

 

فروش محصولات کمپاني HP  سرور های HP در زمينه:
• سرور، NAS و SAN Storage
• پرينتر و مواد مصرفي مربوطه

 

HP ProLiant DL120 G6
HP ProLiant DL160 G6
HP ProLiant DL320 G6
HP ProLiant DL360 G6
HP ProLiant DL370 G6
HP ProLiant DL380 G6 Server series
HP ProLiant DL380 G7 Server series
HP ProLiant ML150 G6
HP ProLiant ML350 G6
HP ProLiant ML370 G6

 

 

خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp. خريد hp server.قيمت. قيمت سرور. قيمت اچ پي. HP dl380 g8 p  قيمت hp. قيمت hp server. HP server. اچ پي سرور. server hp.   سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.   سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.

 

 

سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.      سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.      سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.

 

      سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.           سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.

 

 

سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.         سرورhp سرور اچ پي سرور hp اچ پيproliant hp server. سرور HP .hp server .hp proliant. سرور اچ پي.hp.proliant.اچ پي. فروش سرور. فروش server.فروش سرور اچ پي. فروش سرور hp. فروش server hp. فروش hp server. خريد سرور. خريد سرور اچ پي. خريد سرور hp.

 

 

سوئیچ سیسکو Catalyst سری CISCO WS-C2960-48TT-L با سرعت  10/100/1000Mbps  سرعت با 48 پورت 10/100Mbps  سرعت و 2 پورت با سرعت 10/100/1000Mbps  برای   uplinks  و دارای حافظه 64 MB DRAM  و همچنین دارای  32 MB  حافظه فلش (حافظه بافر) میباشد

 

 

 

 

سوئیچ   سیسکو Catalyst سری  2960،  سری هوشمند سوئیچ اترنت، یک خانواده جدید از دستگاه های مستقل پیکربندی ثابت ارائه رومیزی اترنت سریع و اتصال گیگابیت اترنت ، قادر به افزایش خدمات LAN برای ورود به سطح سازمانی  میباشد. سری های امنیتی یکپارچه، از جمله پذیرش کنترل شبکه (NAC)، پیشرفته کیفیت سرویس (QoS)، و حالت ارتجاعی برای ارائه خدمات هوشمند برای شبکه را ارائه می دهد.
سیسکو 2960 سری ارائه می دهد:

 

 

ویژگی های هوشمند در شبکه Edge ، مانند لیست های کنترل دسترسی پیشرفته (ACLS) و افزایش امنیت
-
دو  عدد پورت  uplinks  گیگابیت اترنت برای  انعطاف پذیری، امکان استفاده از هر دو کابل مس یا فیبر  دو منظوره  
-
کنترل  شبکه و بهینه سازی پهنای باند با استفاده از تکنولوژی QOS  پیشرفته

- امنیت در شبکه های کامپیوتری از طریق یک طیف گسترده ای از روش های تأیید هویت، فن آوری های رمزنگاری داده ها، شبکه و کنترل پذیرش بر اساس کاربران، پورت ها و آدرس های MAC
پیکر بندی راحت شبکه، ارتقاء و عیب یابی با استفاده از نرم افزار دستیار شبکه سیسکو
-
پیکربندی خودکار برای کاربردهای خاص با استفاده از Smartports

 

نسل جدید سرور های Supermicro   مدل X9 Server boards  ارائه بالاترین سطح از عملکرد، کارایی و مقیاس پذیری در مادربرد های سوپرمایکرو  است.

 برد های Supermicro مدل Server boards X9 عرضه شده  و در انواع معماری از جمله Twin and new Fat Twin در دسترس هستند  کاربرد این نوع  مادربرد های Supermicro   بهینه سازی مراکز داده یا Data Center Optimized و همچنین ابر رایانه  و Super Server و بهینه سازی I / O   و راه حل های برای تکنولوژی  Super Storage ارائه می دهد.

از جمله مزایای متعدد مادربرد های Supermicro  ( سوپرمایکرو ) پشتیبانی  از 768GB  حافظه در اسلات DIMM 24  با مدل  ECC DDR3-1600MHz و پشتیبانی از 3.0 Sata   و 2.0 (6GB / s) SAS  HD  و همچنین پشتیبانی از  پورت  ConnectX FDR/QDR InfiniBand  و   دو عدد پورت Quad Ethernet LAN   10 Gigabit Ethernet  و دارا بود چیپست   LSI® 2308 controller with hardware RAID  AND  with software RAID  2208 controller  RAID

 و پشتیبانی از  پردازشگر سری Intel® Xeon® processor E5-2600/1600 family for highest performance

 

مادربرد های Supermicro   انتخاب گسترده ترین راه حل برای مرکز داده، پروژه IT، محاسبات ابری، گرافیک، محاسبات فنی، و محیطی دارند


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 40050
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم